
24.04.2025
„Czuwaj w sieci”: ZHP rusza z kampanią, która uczy, jak nie dać się złapać w cyfrową pułapkę
24.04.2025
„Czuwaj w sieci”: ZHP rusza z kampanią, która uczy, jak nie dać się złapać w cyfrową pułapkę
24.04.2025
„The Worst Children’s Library”: co czyha na dzieci w sieci?
17.04.2025
Google Ads Safety Report 2024: Google podsumowuje swoje działania na rzecz bezpieczeństwa reklam
05.03.2025
Meta rozszerza wykorzystanie technologii rozpoznawania twarzy na kraje Unii Europejskiej
17.02.2025
Microsoft ogłasza inwestycję 2,8 mld zł w infrastrukturę chmurową, AI, umiejętności oraz cyberbezpieczeństwo w Polsce
23.12.2024
Rzeczniczka Praw Dziecka apeluje o ochronę praw i tożsamości kidinfluencerów
11.12.2024
„Więcej szacunku dla młodego wizerunku”: Rzeczniczka Praw Dziecka zwraca uwagę na publikowanie wizerunków nieletnich w sieci
25.11.2024
#TokTuMi: Avon przeprowadzi w szkołach lekcje na temat cyberprzemocy
19.11.2024
#wiemcorobić: TPD rozpoczyna kampanię społeczną poświęconą ochronie dzieci przed zagrożeniami online
29.10.2024
Kolejny wyciek danych w e-commerce. Audyt sklepu powinien być jak przegląd stomatologiczny [KOMENTARZ]
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu