Pressroom Wyniki corocznego badania zaufania Edelman Trust Barometer 2021 – spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu 14.01.2021 Pressroom raport Zaufanie Edelman Trust Barometer Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 5 5 minut czytania
Pressroom Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Jak zachować równowagę między wizerunkiem, strategią biznesową a niezależnością poglądów? [badanie] 19.11.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 7 7 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom Edelman Trust Barometer 2019: Coraz więcej oczekujemy od pracodawców [badanie] 23.01.2019 Pressroom badania Społeczeństwo Zaufanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Wywiad Irmina Richardson (Lighthouse): To, jak powinniśmy mówić to jedno. Ważniejsze jednak jest to, jak powinniśmy działać, żeby ludzie nam ufali 07.04.2017 Wywiad badania Polska konsumenci Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom Polacy jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie – polska edycja badania Edelman Trust Barometer 2017 10.03.2017 Pressroom media Zaufanie Odbiorcy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania