04.09.2023
dm rozpoczyna współpracę z influencerami i promuje marki własne
04.09.2023
dm rozpoczyna współpracę z influencerami i promuje marki własne
11.05.2021
Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach
23.11.2020
Bezpieczeństwo i higiena – Lidl poddał się kontroli
25.06.2019
KE: Produkty spożywcze sprzedawane w UE różnią się składem
23.03.2018
Nielsen przetestował jakość danych Cloud Technologies. Wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej
07.03.2018
Nad czym w marketingu musimy jeszcze popracować
06.12.2017
Jak obudzić uśpionych klientów?
05.12.2017
Więcej danych o konsumentach dzięki nowym narzędziom Selectiv
12.10.2017
Netsprint ogłasza: 2018 rokiem jakości danych
09.08.2017
Z życia marek luksusowych (Cz.4)
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean