![PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/raporty-pko-kosmettyki-odziez-142x0-c-default.jpg)
25.10.2024
PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]
25.10.2024
PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]
07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
14.12.2020
Powstał Kodeks Etyki dla branży odzieżowej
12.10.2020
H&M będzie przerabiało stare ubrania w nowe – i to na oczach klientów
23.01.2014
Moda lubi Facebooka. Facebook lubi modę
23.11.2012
Raport “Social Media Fashion”, czyli jak wpływa Facebook na sprzedaż odzieży
15.11.2012
Socializer śledzi trendy razem z Gattą i blogerkami – case study
29.10.2012
Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej
05.09.2012
QR Kody w promocji TOP SECRET od Posterscope Poland
29.08.2012
Nowy serwis CROPP od Engine w amsterdamskich klimatach
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]