01.06.2023
Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje „tęczowe” pieniądze?
01.06.2023
Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje „tęczowe” pieniądze?
29.03.2023
Kampania społeczna „My, Rodzice dzieci trans”
02.12.2022
Zdjęcia całujących się piłkarzy w kampanii społecznej #LoveWinsQatar przeciwko dyskryminacji środowiska LGBT+
24.11.2022
Skanska oraz Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza z nową kampanią informacyjną na temat społeczności LGBT
16.11.2022
Babbel rusza z akcją społeczną przeciwko mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+
18.10.2022
#OdKulis: kampania „Bal” Stowarzyszenia Grupa Stonewall
27.06.2022
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl z wiadomościami z Polski równej i tęczowej
24.06.2022
Pride Month – podsumowujemy inicjatywy marek, które wspierają społeczność LGBTQ+
14.06.2022
TikTok wspiera społeczność LGBTQ+ i rozpoczyna akcję „My coming-out story”
13.06.2022
Dlaczego duże polskie marki boją się tęczowego marketingu i LGBT+? (podcast)
18.12.2025
Luksusowy samochód Valhalla Aston Martin oficjalnie zadebiutuje w Fortnite
18.12.2025
Kolejna Bitwa o Południe już za moment – freestyle’owcy zmierzą się w duetach
17.12.2025
T-Mobile prezentuje szkolenia „Cyfrowy świat dla każdego”: idealny prezent na święta
15.12.2025
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
15.12.2025
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago