
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
dzisiaj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych