
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
12.10.2022
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
08.07.2022
Walmart rozszerza usługę dostawy produktów prosto do lodówki
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
27.05.2022
Chanel otworzy prywatne sklepy tylko dla wybranych klientów
23.05.2022
Uśmiech zamiast karty płatniczej. Mastercard testuje nowy rodzaj płatności biometrycznych
29.12.2021
Dlaczego potrzebujesz działu Customer Care?
17.12.2021
6 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
26.10.2021
IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]