![PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/badanie-PIAAC-2023-1-142x0-c-default.jpg)
03.01.2025
PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]
03.01.2025
PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]
10.08.2022
„Przyjdź z rozwiązaniem, nie problemem!”, czyli jak strategicznie podejść do problem-solvingu
18.03.2022
Jak strategicznie podejść do swojego rozwoju? Czyli kilka słów o rozwoju kompetencji w modelu T-Shaped
12.09.2019
Cechy charakteru i umiejętności skutecznego menedżera marketingu
10.11.2017
TOP 6 umiejętności, które ułatwią awans w 2018 roku
19.09.2017
W Świecie Wirtualnej Rzeczywistości. Trening predyspozycji i umiejętności zawodowych
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]