23.11.2023
Zapach paprykarza zamknięty wewnątrz świecy? To pomysł na promocję Szczecina
23.11.2023
Zapach paprykarza zamknięty wewnątrz świecy? To pomysł na promocję Szczecina
30.06.2023
Polski Związek Kolarski z nowym logotypem i identyfikacją wizualną
15.06.2023
Nytillverkad – kolekcja z historią w tle
30.11.2021
Majonez Kielecki jako składnik tradycji w nowej kampanii marki
19.03.2018
Poznaj tajniki prowadzenia concept store’u z marką Geszeft #biznesposlasku
20.12.2017
Tradycja czy współczesny konsumpcjonizm? Kilka słów o symbolice świątecznej
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia