Pressroom Polska Press Grupa ze specjalną delegacją dziennikarzy na Igrzyskach w Pekinie 04.02.2022 Pressroom sport media Polska Press Grupa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Firma 4F przygotowała stroje dla ośmiu reprezentacji olimpijskich 27.07.2021 marketing moda sport 4F Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Przegląd najciekawszych reklam, które towarzyszyły igrzyskom olimpijskim 23.07.2021 Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 marketing sportowy Kampania Olimpiada Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Newsroom Igrzyska Olimpijskie w Tokio odbędą się – ale bez zagranicznych kibiców 11.03.2021 Newsroom Olimpiada wydarzenie igrzyska olimpijskie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branding Igrzyska olimpijskie Los Angeles 2028 z unikatowym logo – będzie miało wiele wariantów 03.09.2020 branding logo Logotyp igrzyska olimpijskie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Newsroom Igrzyska Olimpijskie w Tokio przełożone z powodu pandemii koronawirusa 25.03.2020 Newsroom Olimpiada Event wydarzenie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Mattel stworzył kolekcję lalek Barbie, która promuje tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio 25.02.2020 sport Kolekcja Suszonka Barbie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Igrzyska Olimpijskie w Tokio pod hasłem ekologii – sportowcy będą spać na tekturowych łóżkach 15.01.2020 ekologia Suszonka recykling środowisko Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Facebook pomaga reklamodawcom w przygotowaniach działań marketingowych na olimpiadę Tokio 2020 26.07.2019 Facebook reklama Kampania Reklamodawcy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom 4F wskoczyło na miejsce Audi 30.04.2018 Pressroom sponsoring 4F igrzyska olimpijskie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Sponsorzy na olimpiadzie, czyli współpraca wielkich marek ze sportowcami i związkami 01.03.2018 Social media sport branża marketingowa sponsorzy Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom #PyeongChang2018 - jakim echem igrzyska odbiły się w sieci? 28.02.2018 Pressroom sport internet mobilny media Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Polacy śledzą tylko zwycięstwa polskich sportowców, a nie sportową rywalizację 27.02.2018 Pressroom Havas Media badania igrzyska olimpijskie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketing Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie w marketingu? 23.02.2018 marketing hashtag kreacja Marki Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania