 
                    27.01.2025
„Pubic display type”: marka Kiehl’s zachęca do przełamywania tabu i prezentuje modelki z widocznym owłosieniem
 
                    27.01.2025
„Pubic display type”: marka Kiehl’s zachęca do przełamywania tabu i prezentuje modelki z widocznym owłosieniem
 
                    14.01.2025
„A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?”: Sarah James w najnowszej kampanii Rossmanna na temat samoakceptacji
 
                    20.09.2023
Zdaniem połowy Polaków idealny wizerunek Barbie może mieć negatywny wpływ na samoocenę kobiet. Chcą urealnienia sylwetki lalki
 
                    08.12.2021
Veoli Botanica łączy siły z platformą Her Impact, by dodawać kobietom pewności siebie
 
                    11.08.2018
Dove i Cartoon Network przez kreskówki pokazują nastolatkom ich piękno i uczą, by uwierzyły w siebie
 
                    13.04.2018
“Teraz jesteś szczęśliwa?” W mediach społecznościowych ruszyła akcja, która udowadnia, że #TrollingIsUgly
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki