
6 dni temu
Adam Niewiński nowym dyrektorem marketingu sportowego CANAL+
6 dni temu
Adam Niewiński nowym dyrektorem marketingu sportowego CANAL+
7 dni temu
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
03.07.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Iga Świątek, Anna Lewandowska, Magda Linette to najcenniejsze sportsmenki w 2025 roku
02.07.2025
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
13.06.2025
Decathlon za darmo wypożycza sprzęt sportowy w miejscach publicznych w Czechach
13.05.2025
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
13.05.2025
Z okazji Dnia Matki piłkarze AC Milan zagrali z panieńskimi nazwiskami swoich matek na koszulkach
12.05.2025
Kuchnia Vikinga x SFD – tak silnej współpracy jeszcze nie było
18.04.2025
Stadion Śląski zyskuje sponsora tytularnego
16.04.2025
Superliga i ZPRP: akcja „Szacunek do Samego Końca” promuje wzmacnianie szacunku i równości w piłce ręcznej
wczoraj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
wczoraj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
wczoraj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
2 dni temu
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
2 dni temu
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV