![Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Fluff-Faces-142x0-c-default.jpg)
24.09.2025
Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]
24.09.2025
Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD]
17.09.2025
Kawa z hejnałem mariackim w tle: IKEA w Krakowie po przebudowie jeszcze bardziej krakowska
27.08.2025
#NMInsights: Cztery łapy w centrum uwagi. Pies jako nowy klient VIP galerii handlowych [BADANIE]
21.05.2025
Answear.com ponad trzykrotnie zwiększył EBITDA w I kw. 2025 r.
19.05.2025
#NMInsights: Wpływ promocji na zachowania zakupowe [BADANIE]
19.05.2025
UOKiK: Promocja to tylko zachęta czy też manipulacja? Wnioski z badania konsumentów
24.03.2025
Należysz do Generacji Żabka? Sieć tworzy limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów z pierwszym logo marki
05.02.2025
PMR Market Experts: Polacy kochają sklepy non-food. W czołówce Pepco, Kik, Action i Dealz [ANALIZA]
09.01.2025
Future Mind: dla 6 na 10 retailerów wyzwania budżetowe są kluczową przeszkodą w optymalizacji procesów
07.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: PayPo
dzisiaj
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
dzisiaj
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
dzisiaj
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
wczoraj
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę
wczoraj
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem