![IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/kantar-i-iab-raport-142x0-c-default.jpg)
08.04.2025
IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]
08.04.2025
IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT]
05.06.2024
McDonald’s przegrywa w sądzie i traci unijny znak towarowy Big Mac
07.08.2023
TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
15.05.2023
UE przyjęło projekt „etycznego rozwoju” AI
01.08.2022
Data Act. Zmiany dla firm, które wprowadzi nowa unijna regulacja
27.07.2022
Jak Unia chce się rozprawić z reklamą polityczną w Internecie
11.05.2022
Jak wprowadzić nowy produkt do obrotu na terenie UE?
07.03.2022
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE
21.10.2021
Dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym
08.10.2021
Oświadczenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w sprawie „Ustawy Wolnościowej”
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]