![Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/Projekt-bez-nazwy-2024-03-15T125008.573_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
11.12.2023
Ostra reakcja na decyzję MKOI. Czesi zaproponowali stroje, w których Rosjanie i Białorusini powinni wystąpić na Igrzyskach Olimpijskich
13.06.2023
Wsadź w gardło Putina swój głos. Tak Szwajcarzy zachęcają do głosowania za odcięciem się od rosyjskich dostaw energii
22.05.2023
Piłkarze FC Barcelona dziękują swoim rosyjskim kibicom w kontrowersyjnym wideo
27.04.2023
Pernord Ricard przywraca i ponownie wycofuje z rosyjskiego rynku wódkę Absolut
11.04.2023
Twitter usunął ograniczenia z rosyjskich kont rządowych oraz mediowych
24.02.2023
64 mln publikacji o wojnie w Ukrainie. Analiza PSMM Monitoring & More
22.02.2023
Heineken nie wycofał się z Rosji i nadal wprowadza tam swoje produkty
01.02.2023
„Dziękuję Ci, Polsko!” – Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię dla Polaków
25.01.2023
Decathlon zamierza sprzedać swój biznes w Rosji
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu