13.09.2022
Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM
                    13.09.2022
Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM
                    13.09.2022
Ochrona dzieci w telewizji i internecie – skuteczna samoregulacja rynku
                    07.04.2022
Widzowie składają skargi na TVN i TVP. Dla niektórych obrazy z wojny są „zbyt brutalne”
                    25.02.2022
KRRiT usuwa rosyjskie kanały TV w Polsce
                    16.02.2022
IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują w sprawie koncesji kanału TVN7
                    11.09.2020
Resort kultury chce więcej reklam w telewizji. Ograniczone zostaną natomiast spoty niezdrowej żywności
                    12.05.2020
Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego
                    21.02.2020
Sukces samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci. Prezentacja raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
                    12.09.2019
Rada Reklamy wprowadza „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do Kodeksu Etyki Reklamy
                    21.03.2019
Przewodniczący KRRiT i Rada Reklamy rozpoczęli prace nad Kartą Ochrony Dziecka w Reklamie
dzisiaj
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]
wczoraj
Znamy zwycięzców 26. edycji Effie Awards Poland [PATRONAT]
wczoraj
Festival Eastern European Design już od 13 do 15 listopada 2025 w Warszawie
4 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
4 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR