
13.09.2022
Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM
13.09.2022
Stanowisko IAA Polska w konsultacjach dotyczących wyłączenia pasma FM
13.09.2022
Ochrona dzieci w telewizji i internecie – skuteczna samoregulacja rynku
07.04.2022
Widzowie składają skargi na TVN i TVP. Dla niektórych obrazy z wojny są „zbyt brutalne”
25.02.2022
KRRiT usuwa rosyjskie kanały TV w Polsce
16.02.2022
IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują w sprawie koncesji kanału TVN7
11.09.2020
Resort kultury chce więcej reklam w telewizji. Ograniczone zostaną natomiast spoty niezdrowej żywności
12.05.2020
Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego
21.02.2020
Sukces samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci. Prezentacja raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
12.09.2019
Rada Reklamy wprowadza „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do Kodeksu Etyki Reklamy
21.03.2019
Przewodniczący KRRiT i Rada Reklamy rozpoczęli prace nad Kartą Ochrony Dziecka w Reklamie
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”