
22.02.2019
Marki na przełomie 2018/2019: LOTTE Wedel
22.02.2019
Marki na przełomie 2018/2019: LOTTE Wedel
29.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: Agata
24.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: JYSK
23.01.2019
Outdoor na przełomie 2018/2019
23.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: VOX
21.01.2019
Kreacja na przełomie 2018/2019
21.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: IKEA
18.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: Burger King
17.01.2019
Reklama internetowa na przełomie 2018/2019
17.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: AMICA
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu