
03.11.2022
Kontrowersje wokół „Niebezpiecznika”. Nowy serial Apple nosi ten sam tytuł, co polski serwis internetowy
03.11.2022
Kontrowersje wokół „Niebezpiecznika”. Nowy serial Apple nosi ten sam tytuł, co polski serwis internetowy
27.10.2022
Własność intelektualna przed sądem
15.10.2021
H&M może umieszczać paski na swoich ubraniach. Właśnie skończył się 24-letni spór z adidasem
22.04.2021
Dom mody Chanel przegrał w sądzie z Huawei – chodziło o logo marki technologicznej
22.09.2020
Banksy przegrał proces o prawa do wykorzystywania swojej własnej pracy
14.09.2020
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
12.08.2020
Apple spiera się o gruszkę – gigant technologiczny zakwestionował rejestrację logo firmy Prepear
24.07.2020
Spór o kwadratową tabliczkę czekolady – Milka przegrała z marką Ritter Sport
22.08.2019
Jack Daniel’s stawia zarzuty polskiej firmy produkującej whisky Jack Strong
25.06.2019
Sąd UE: Trzy paski nie tylko dla adidasa
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu