
11.01.2024
Powstaje powerhouse VML
11.01.2024
Powstaje powerhouse VML
08.12.2023
VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024
21.11.2023
Trzy nominacje dla kampanii The Art of Sex Ed w konkursie Eurobest
25.07.2023
Natalia Borawska została jurorką Luum Awards
26.04.2023
Piotr Osiński dołączył do jury Cannes Lions 2023
13.03.2023
Tomek Szkodziński na stanowisku chief experience oficera VMLY&R Poland
28.02.2023
Piotr Osiński w jury festiwalu Golden Drum
06.04.2022
T-Mobile z innowacyjnymi kampaniami reklamowymi na Twitchu
01.04.2022
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba przechodzą z VMLY&R do KERRIS
17.02.2022
Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce