01.03.2024
Decathlon startuje z roweroterapią i zachęca Polaków do codziennego kręcenia kilometrów
01.03.2024
Decathlon startuje z roweroterapią i zachęca Polaków do codziennego kręcenia kilometrów
23.02.2024
Rusza kampania „Ryzykanci” dotycząca depresji wśród mężczyzn. Wśród uczestników Michał Szpak, Adam Małysz i Łukasz Piszczek
22.02.2024
Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”
20.02.2024
The power of being TUUGETHER. Kampania polskiej marki zachęca do randek z… psiakami!
23.01.2024
Eksperyment w Szwecji. 13-letnia Laika stworzona przez AI pokazuje wpływ social mediów na życie nastolatków
16.01.2024
Havas Prosumer publikuje raport nt. zdrowia psychicznego oczami Polaków
21.11.2023
Dove ruszyło z kolejną odsłoną kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego. W roli głównej… animowany influencer
27.10.2023
Bedoes 2115 w kampanii projektu Młode Głowy wyprodukowanej w ramach konkursu Papaya New Directors
26.10.2023
Answear w drugiej odsłonie akcji ,,Zadbaj o to, co jest w środku’’ zwraca uwagę na bycie tu i teraz
10.10.2023
Brytyjska drużyna piłkarska Norwich City FC mówi o zdrowiu psychicznym. Spot zapada w pamięć
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean