04.08.2022
Pierwszy komplet strojów piłkarskich w metaverse od PUMY i Manchesteru City
04.08.2022
Pierwszy komplet strojów piłkarskich w metaverse od PUMY i Manchesteru City
28.07.2022
Manchester City wypuszcza szalik, który śledzi fizjologiczne reakcje kibiców
17.01.2022
Manchester City i Heineken chcą się pozbyć „plastikowych kibiców”
28.02.2019
PUMA nowym sponsorem technicznym Manchesteru City
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero