![Briefy z kosmosu – absurdy w komunikacji między marką a agencją [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Briefy-z-kosmosu-142x0-c-default.jpg)
03.09.2025
Briefy z kosmosu – absurdy w komunikacji między marką a agencją [OPINIE]
03.09.2025
Briefy z kosmosu – absurdy w komunikacji między marką a agencją [OPINIE]
17.03.2023
Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów
23.01.2023
10 kroków do briefu doskonałego
03.10.2022
Dlaczego oni zadają tyle pytań? Czyli dzień jak co dzień u New Businessa
20.05.2022
12 porad, jak napisać dobry brief dla agencji
03.12.2021
Co ma wspólnego Burj Khalifa z SEO copywritingiem?
03.12.2021
Problemy z terminowością – 4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów
01.12.2021
Out of the box to wydmuszka
18.11.2021
Brief w kampanii influencerskiej – czy to konieczność?
18.12.2019
Skuteczna kampania w 24 godziny?
dzisiaj
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
wczoraj
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
wczoraj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
2 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
2 dni temu
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi