
31.01.2024
Raport WARC’s Health of Creativity: Jak kreatywność wpływa na efektywność
31.01.2024
Raport WARC’s Health of Creativity: Jak kreatywność wpływa na efektywność
29.09.2022
Czy pomysły, strategie i prezentacje zgłoszone w przetargu na kampanię reklamową są chronione?
12.05.2021
Quebonafide jak Ed Sheeran – raper został sponsorem klubu piłkarskiego
12.05.2021
LVMH przedstawia nową proekologiczną strategię i rezygnuje z wykorzystywania plastiku w swoich opakowaniach
11.05.2021
Fireproof Newspaper: Ten „niezniszczalny” magazyn zwraca uwagę na problem pożarów lasów
11.05.2021
Nowa Coca-Cola Zero Cukru w kolejnej odsłonie kampanii. W roli ambasadorki – Beata Kozidrak
10.05.2021
IKEA ruszyła ze swoim komisem – sieć odkupuje od klientów używane meble
10.05.2021
Ballantine’s w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi
10.05.2021
Budowanie wizerunku marki: ANATAKA
10.05.2021
Koncern LVHM uruchomił platformę Nona Source, na której sprzedaje nadwyżki tkanin znanych domów mody
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]