![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/medialnosc-kandydaci-rp-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
03.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 24 a 30 marca 2025 r. [BADANIE]
21.03.2025
IMM: Wybory prezydenckie 2025. Kandydaci na Prezydenta RP w mediach [BADANIE]
27.02.2025
Instytut Monitorowania Mediów: Najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2025
04.09.2024
IMM: Reklamy energetyczne pod lupą: Orlen, Energa i PGE w walce o prime time. Kto promuje zieloną przyszłość [BADANIE]
10.07.2024
Instytut Monitorowania Mediów: Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach [RAPORT]
27.07.2023
IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. W maju na podium także TVN24 oraz Rzeczpospolita
21.12.2022
RMF FM z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju [raport IMM]
20.07.2022
Agata Andruszkiewicz i Monika Ezman w zarządzie Instytutu Monitorowania Mediów
26.10.2021
XVIII Konkurs Chopinowski z milionowym dotarciem i AVE w mediach
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu