![Aleksander Małachowski (Hashtagalek) o fotografii społecznej i wystawie „Ślad po wodzie” PAH [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Alek-hashtagalek-wywiad-142x0-c-default.jpg)
29.08.2025
Aleksander Małachowski (Hashtagalek) o fotografii społecznej i wystawie „Ślad po wodzie” PAH [WYWIAD]
29.08.2025
Aleksander Małachowski (Hashtagalek) o fotografii społecznej i wystawie „Ślad po wodzie” PAH [WYWIAD]
07.07.2025
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
20.03.2025
Unilever zmniejszył koszty produkcji treści o 50% dzięki AI i technologii Digital Twin
31.10.2024
Kocie wampirki i psie upiorki – wrocławskie schronisko w halloweenowym stylu zachęca do adopcji zwierząt
03.09.2024
[Mind]Ography: Instax™ we współpracy z naukowcami tworzy urządzenie, które drukuje wspomnienia
23.05.2024
„Picture of Health”: Annie Leibovitz sfotografowała parasportowców, aby ukazać różne oblicza zdrowia
14.08.2023
Rusza kolejna edycja projektu STREET MEET WARSAW BY PUMA
04.08.2023
Zdjęcia jako element strategii biznesowej marki. Dlaczego są kluczowe w komunikacji?
05.06.2023
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
15.05.2023
Chwytaj, ciesz się i dziel się chwilą – Answear startuje z drugą edycją popularnego konkursu CatchTHEmoment
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]