
7 dni temu
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
7 dni temu
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
20.03.2025
Unilever zmniejszył koszty produkcji treści o 50% dzięki AI i technologii Digital Twin
31.10.2024
Kocie wampirki i psie upiorki – wrocławskie schronisko w halloweenowym stylu zachęca do adopcji zwierząt
03.09.2024
[Mind]Ography: Instax™ we współpracy z naukowcami tworzy urządzenie, które drukuje wspomnienia
23.05.2024
„Picture of Health”: Annie Leibovitz sfotografowała parasportowców, aby ukazać różne oblicza zdrowia
14.08.2023
Rusza kolejna edycja projektu STREET MEET WARSAW BY PUMA
04.08.2023
Zdjęcia jako element strategii biznesowej marki. Dlaczego są kluczowe w komunikacji?
05.06.2023
IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
15.05.2023
Chwytaj, ciesz się i dziel się chwilą – Answear startuje z drugą edycją popularnego konkursu CatchTHEmoment
27.01.2023
IKEA ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu