
26.06.2025
„W gąszczu informacji. Nie błądź, sprawdzaj”: Lasy Państwowe pokazują, jak dezinformacja wpływa na środowisko
26.06.2025
„W gąszczu informacji. Nie błądź, sprawdzaj”: Lasy Państwowe pokazują, jak dezinformacja wpływa na środowisko
15.05.2025
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
16.04.2025
„Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a
06.02.2025
#WyboryBezOszustw: stowarzyszenie Demagog chce demaskować manipulację podczas kampanii wyborczej
10.01.2025
Meta pozbywa się fact-checkerów. Jak decyzja wpłynie na poziom dezinformacji w social mediach [OPINIE]
19.12.2024
#NMInsights NASK: Dezinformacja w wyborach na świecie [RAPORT]
20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
22.05.2024
Konkurencyjne kanały duńskiej telewizji nawołują Meta: „Weź odpowiedzialność za kłamliwe treści, które rozpowszechniasz”
14.05.2024
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
15.04.2024
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]