15.04.2024
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
15.04.2024
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
21.08.2023
Nowe zasady przeciwdziałania dezinformacji. YouTube walczy z pseudomedycyną
11.08.2023
TikTok walczy z dezinformacją. Pojawiły się nowe zasady dotyczące oznaczania treści generowanych przez AI
01.06.2023
Twitter wprowadza nowe narzędzie, które ma pomóc w walce z fake newsami
09.05.2023
YouTube nadal monetyzuje treści szerzące dezinformacje związane z nauką o klimacie
10.03.2023
TikTok i FakeNews.pl z kampanią przeciwko dezinformacji
10.02.2023
TikTok intensyfikuje działania na rzecz zwalczania dezinformacji w Europie
16.01.2023
Demagog i IMM: Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych rośnie [raport]
05.10.2022
Ruszyła nowa kampania o cenach prądu. Tym razem PKEE walczy z rosyjską dezinformacją w energetyce
25.07.2022
Google z kampanią edukacyjną skierowaną do pokolenia Z
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie