
16.04.2025
„Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a
16.04.2025
„Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a
06.02.2025
#WyboryBezOszustw: stowarzyszenie Demagog chce demaskować manipulację podczas kampanii wyborczej
10.01.2025
Meta pozbywa się fact-checkerów. Jak decyzja wpłynie na poziom dezinformacji w social mediach [OPINIE]
19.12.2024
#NMInsights NASK: Dezinformacja w wyborach na świecie [RAPORT]
20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
22.05.2024
Konkurencyjne kanały duńskiej telewizji nawołują Meta: „Weź odpowiedzialność za kłamliwe treści, które rozpowszechniasz”
14.05.2024
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
15.04.2024
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
21.08.2023
Nowe zasady przeciwdziałania dezinformacji. YouTube walczy z pseudomedycyną
11.08.2023
TikTok walczy z dezinformacją. Pojawiły się nowe zasady dotyczące oznaczania treści generowanych przez AI
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]