20.10.2023
Kampus Biedronki wspiera rozwój studentów i uczniów w całej Polsce
20.10.2023
Kampus Biedronki wspiera rozwój studentów i uczniów w całej Polsce
25.04.2023
Jakub Tylman: Na Instagramie improwizuję i robię to w sposób oryginalny, po swojemu („PR na backstage’u”)
14.03.2023
Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
06.09.2022
Żabka krytykowana za promowanie energetyków. Sieć wycofuje reklamę „Powrót szkolnej ekipy”
04.11.2021
Podsumowanie ogólnopolskiej akcji „Łap wiedzę z Lyca Mobile”
01.10.2021
Gdyńskie szkoły podstawowe wzięły udział w konkursie „Strażnicy energii”
21.09.2021
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, współpracuje z Fundacją Zwolnieni z Teorii
20.09.2021
Kaufland rusza z konkursem „Nauka z klasą” dla szkół podstawowych
02.09.2021
Chodzi o to, by dzieciom się podobało – czyli nowa kampania eobuwie.pl z cyklu Twoje buty mówią o Tobie
01.02.2021
Studniówki 2021 jednak się odbędą – na wirtualnej wyspie
dzisiaj
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
dzisiaj
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
dzisiaj
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
dzisiaj
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie
wczoraj
Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska