
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
15.07.2024
Fundacja LPP zwiększa finansowanie Telefonu Zaufania Młodych
02.07.2024
LPP udostępnia vouchery na naprawę ubrań
28.03.2024
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
10.01.2024
„Homogeniczność contentu na kanałach social mediowych osiągnęła apogeum“. Reserved podsumowuje 2023 rok
10.10.2023
Reserved, Fundacja ITAKA i Fundacja LPP razem dla Telefonu Zaufania Młodych
07.07.2023
Wspólna kolekcja Zakładów Ceramicznych Bolesławiec i Reserved
25.04.2023
Reserved oraz Le Petit Trou stworzyły kapsułową kolekcję bielizny
14.12.2022
Anna Sołtys: Tworzymy kolekcje w nurcie co-creation
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]