wczoraj
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
wczoraj
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
22.11.2023
Chiński producent sprzętu do hodowli zwierząt jak Bank Pekao SA? Logo nie pozostawia złudzeń
16.11.2023
Sotrender z nowym brandingiem i odświeżonym logo
03.11.2023
Logo aplikacji Duolingo topnieje, gdy użytkownicy zapominają o ćwiczeniach
16.10.2023
Westwing świętuje relaunch marki z nowym CI
16.10.2023
ALD Automotive | LeasePlan prezentują nową globalną markę mobilności
13.10.2023
WELL Wólczanka – nowy koncept marki z energetyzującą ofertą casualową
20.09.2023
Nowa era marki adidas. Zmieniono identyfikację wizualną oraz hasło przewodnie
08.09.2023
Android ze zmienionym logo. Google oficjalnie zaprezentowało nową identyfikację wizualną
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska