19.11.2025
95% Polaków ufa rodzimym markom – wynika z raportu „Made in Poland” Amica Group
19.11.2025
95% Polaków ufa rodzimym markom – wynika z raportu „Made in Poland” Amica Group
16.12.2023
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe
12.10.2023
Nowy Manager ds. PR Grupy Amica
25.01.2023
Value Media rozpoczyna 14 rok współpracy z marką Amica
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
22.09.2022
Karol Paciorek w nowej kampanii marki Amica „Pora na parę!”
06.09.2022
Rusza kolejny sezon Akademii Kulinarnej Amica
14.06.2022
GoldenGrid zaprojektował interface serwisu e-commerce dla Grupy Amica
11.01.2022
Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica
03.01.2022
Żyjemy w czasach, do których nikt nas nie przygotował. Amica podsumowuje 2021 rok
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni