![Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/Konrad-Ludian-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
wczoraj
Konrad Ludian (EFL): NIP-y są tylko na fakturach, więc pominięcie emocji w komunikacji w B2B byłoby błędem [WYWIAD]
5 dni temu
„Warmer Together”: firma Moncler, Al Pacino i Robert De Niro przedefiniowują znaczenie prawdziwej bliskości
7 dni temu
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
13.10.2025
„All Heroes, No Zeros”: Cadbury zamienia brytyjskie ikony kultury w czekoladki
08.10.2025
„It’s Only Natural” – Burger King, niemowlęta i autentyczne emocje bez scenariusza
01.10.2025
Zastąpmy niedopowiedzenia szczerą rozmową: Dawid Podsiadło w kolejnym spocie kampanii T-mobile #BurzymyBariery
30.09.2025
Redefinicja męskości z pazurem: wybierz najseksowniejszego kociego tatę w plebiscycie Sexiest Man Alive
29.09.2025
ChatGPT jako towarzysz codzienności: globalna kampania OpenAI
12.09.2025
Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów
10.09.2025
Jimmy Choo ratuje wizerunek Sydney Sweeney? Aktorka w luksusowej odsłonie balletcore
dzisiaj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
wczoraj
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
wczoraj
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
2 dni temu
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino
5 dni temu
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025