
25.10.2023
Na torach tramwajowych zapachnie pizzą
25.10.2023
Na torach tramwajowych zapachnie pizzą
12.01.2023
„Witamy w Chippendales”. Disney+ niestandardowo promuje serial
31.03.2022
Zabytkowy autobus marki Solaris pojedzie specjalną linią „A” jak autyzm
23.02.2022
Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją – kampania społeczna na warszawskich autobusach
23.12.2021
Sposób na bezstresowe zakupy świąteczne? Jadalne bilety w komunikacji miejskiej… z olejkiem konopnym
08.10.2021
Pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów
29.09.2021
Sport nową walutą? Powstał biletomat, w którym zapłacisz za pomocą przysiadów
06.07.2021
ZTM aktywnie zachęca do komunikacji miejskiej w nowej kampanii „Otwieramy szeroko drzwi na powrót normalności“
19.02.2020
Władze Wiednia będą dawały mieszkańcom darmowe bilety do muzeum w zamian za korzystanie z transportu publicznego
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV