![Marki w trosce o zdrowie – co kobiety o tym sądzą [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-53-142x0-c-default.png)
23.06.2025
Marki w trosce o zdrowie – co kobiety o tym sądzą [BADANIE]
23.06.2025
Marki w trosce o zdrowie – co kobiety o tym sądzą [BADANIE]
19.12.2024
Różowy Patrol powered by Gliss zachęca, by nie odkładać dbania o zdrowie na później
17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
02.10.2024
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
02.09.2024
Boliwijska sieć supermarketów wykorzystuje nieidealne owoce do promowania badań w kierunku raka piersi
16.05.2024
„Machine-Generated”: Dla wielu kobiet życie jest dziełem maszyn
18.03.2024
„Gallery of Hope” – Breast Cancer Now przy wsparciu AI wygenerowała wspomnienia, które jeszcze nie powstały
21.02.2024
Santander Consumer Bank i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”
17.10.2023
Nice To Fit You włącza się w miesiąc świadomości raka piersi
12.10.2023
TUUGETHER Against Breast Cancer, czyli wspólna kampania edukacyjna TATUUM X RAK’N’ROLL
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]