
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
27.06.2023
Global Insights 2023 Report: liczba fraudów z wykorzystaniem botów w CTV wzrosła w 2022 r. aż o 69%
07.11.2022
Digital ad fraud w reklamie online – czym są, jak je zidentyfikować i jak im zapobiegać?
03.03.2021
Trendbook NowegoMarketingu (1/2021). Trend III. Coraz większe budżety marketingowe pójdą w błoto
09.09.2020
Dlaczego 65% Twojego budżetu może trafiać nie tam gdzie powinno i co z tym możesz zrobić?
07.09.2020
Grupa zadaniowa ds. fraudów przy IAB Polska stworzyła Whitepaper dotyczący fraudów reklamowych
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]