
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
31.07.2023
Agnieszka Petla (OMD): Wykrycie każdego nowego rodzaju fraudu powinno być czymś, z czego możemy być dumni
14.06.2023
Jakub Biel (Ambaje): Jeżeli firma jest wystarczająco kreatywna, może robić świetną komunikację i trafić do milionów ludzi
05.06.2023
Jak wspierać sprzedaż w czasie kryzysu? Marketingowe GO i NO-GO
13.01.2022
Podcast: Jak dzielić budżet marketingowy? Wywiad z Kamilą Kierzek-Mechło
24.03.2021
Ile kosztuje marketing B2B?
03.03.2021
Trendbook NowegoMarketingu (1/2021). Trend III. Coraz większe budżety marketingowe pójdą w błoto
11.12.2020
Czy masz uROIone wydatki marketingowe?
09.06.2016
Budżetowanie – jak podzielić tort marketingowy?
23.02.2016
Polski Dom Mediowy – budżety reklamowe spółek Skarbu Państwa w jednych rękach
09.12.2014
Jak odpowiedzieć na pytanie o budżet, żeby znaleźć się w dupie i zabrać tam ze sobą briefowane agencje?
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]