 
                    25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
 
                    25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
 
                    23.02.2023
K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International „Prawa człowieka łamane są w ciszy”
 
                    27.01.2023
Awanse w K2 Create
 
                    21.11.2022
Czy marketerzy są gotowi na metaverse?
 
                    09.11.2022
K2 Create walczy o koniec chowu klatkowego
 
                    20.10.2022
K2 Create stawia na metaverse
 
                    09.09.2022
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
 
                    08.08.2022
Carrefour w kampanii „Mądry Obiad do 5 zł za osobę” z Katarzyną Bosacką pokazuje, jak tanio gotować
 
                    06.07.2022
K2 Create odpowiada za digitalową kampanię Pepsi
 
                    12.04.2022
K2 Create poszerza swój zespół
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025