25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
23.02.2023
K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International „Prawa człowieka łamane są w ciszy”
27.01.2023
Awanse w K2 Create
21.11.2022
Czy marketerzy są gotowi na metaverse?
09.11.2022
K2 Create walczy o koniec chowu klatkowego
20.10.2022
K2 Create stawia na metaverse
09.09.2022
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
08.08.2022
Carrefour w kampanii „Mądry Obiad do 5 zł za osobę” z Katarzyną Bosacką pokazuje, jak tanio gotować
06.07.2022
K2 Create odpowiada za digitalową kampanię Pepsi
12.04.2022
K2 Create poszerza swój zespół
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia