14.02.2024
#NMInsights: Algorytm LinkedIna w praktyce [OPINIE]
14.02.2024
#NMInsights: Algorytm LinkedIna w praktyce [OPINIE]
23.01.2024
Jak Tygryski angażują słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w tworzenie nowych produktów [WYWIAD]
05.01.2024
GfK– An NIQ Company ogłasza: W ciągu ostatniego roku nastąpił zauważalny wzrost nastrojów konsumenckich w Polsce
03.01.2024
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, ledwie 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 roku
20.12.2023
Karolina Tokarz (Maczfit): Prawdziwa sztuka pomagania znajduje odzwierciedlenie w regularności
07.12.2023
Wyniki badania Mediapanel za listopad 2023
04.12.2023
GfK– An NIQ Company: Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii
28.11.2023
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci
27.11.2023
Wyniki badania Mediapanel za październik 2023
21.11.2023
Polacy czekają na Black Friday, ale połowa też się go boi – Peak handlowy w 2023 roku to mieszanka oczekiwań i lęków
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia