
wczoraj
#PolecajkiNM cz. 56: Single economy, Nivea Connect Compass i Konsumer 2025
wczoraj
#PolecajkiNM cz. 56: Single economy, Nivea Connect Compass i Konsumer 2025
4 dni temu
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
23.06.2025
Marki w trosce o zdrowie – co kobiety o tym sądzą [BADANIE]
30.05.2025
#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów
23.05.2025
#PolecajkiNM cz. 51: raport Ipsos Polska & Effie Polska 2024, fakty i mity na temat ESG, podcast „Wedle uznania”
19.05.2025
5 minut reklamy, 130 kcal więcej: wpływ reklam śmieciowego jedzenia na otyłość dzieci i młodzieży [BADANIE]
19.05.2025
#NMInsights: Wpływ promocji na zachowania zakupowe [BADANIE]
16.05.2025
#PolecajkiNM cz. 50: podręcznik „Foresight Edu”, raport Bite Back, podcast „Eye on AI”
08.05.2025
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
08.05.2025
„Tak ma wyjść”, czyli badania pod tezę: kiedy wyniki mają potwierdzić, a nie sprawdzić – o etyce w badaniach marketingowych [OPINIE]
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”