
17.01.2019
LPP wprowadza technologię RFID do marki Reserved
17.01.2019
LPP wprowadza technologię RFID do marki Reserved
31.05.2016
Proximity marketing – jak robić to dobrze? Przykłady
06.02.2014
Nowe technologie na przełomie 2013/2014
22.11.2013
Żyję z tagiem w bucie, czyli o technologiach w eventach
07.02.2013
Diageo przyznaje Mediapolis Interactive nagrodę Marketing Brilliance Award
06.02.2013
Arduino otwiera nowy wymiar dla marketingu
15.11.2012
Like It Box: opaski RFID do „lajkowania” w social media
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu