
26.03.2025
„Wybory bez oszustw”: inicjatywa Demagoga na rzecz rzetelnych informacji
26.03.2025
„Wybory bez oszustw”: inicjatywa Demagoga na rzecz rzetelnych informacji
12.02.2025
#InfluLAB Karol Paciorek: Twórcy i agencje powinni lepiej słuchać siebie nawzajem
22.09.2022
Karol Paciorek w nowej kampanii marki Amica „Pora na parę!”
01.10.2020
Karol Paciorek nowym ambasadorem marki Glenmorangie
15.11.2012
180heartbeats + Jung v.Matt dla Millennium Bank: znani blogerzy wręczą 155 tys. zł w konkursie “3 kroki do celu”
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu