
25.07.2023
Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę – Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią
25.07.2023
Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę – Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią
30.08.2022
Rusza ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Zwróć Uwagę na Siebie”
07.06.2022
Powstały NFT z obrazów komórek nowotworowych, aby ratować życie pacjentów
27.10.2021
Dlaczego wraz z Kubotą wspieramy Różowy Październik? O potrzebie edukacji i profilaktyki onkologicznej mówią Paweł Zawadzki (Onkologika) i prof. dr hab. Rafał Matkowski (DCO)
20.10.2021
Różowy Październik – najbardziej kreatywne kampanie związane z profilaktyką i edukacją na temat raka piersi
18.10.2021
„Ty kupujesz, my pomagamy!” – marka Less is More wspiera Fundację onkologiczną Alivia
14.10.2021
Alina Sztoch: Musimy głośno mówić o sytuacji pacjentek onkologicznych w naszym kraju
04.10.2021
W październiku chodź na różowo – NowyMarketing i Kubota celebrują Różowy Październik
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]