
6 dni temu
Grupa LEGO wręczyła zwycięzcom Grand Prix Wielkiej Brytanii F1® 2025 puchary wykonane w całości z klocków
6 dni temu
Grupa LEGO wręczyła zwycięzcom Grand Prix Wielkiej Brytanii F1® 2025 puchary wykonane w całości z klocków
27.06.2025
„Refresh Your Galaxy”: Coca-Cola i uniwersum „Gwiezdnych Wojen” jednoczą się na kolekcjonerskich puszkach
24.06.2025
Influencer marketing na TikToku – marki, budżety, strategie kampanii płatnych [RAPORT]
05.06.2025
Poczta Polska na celowniku. Partnerstwo z Temu wywołuje falę oburzenia i apel e-Izby do rządu [OPINIE]
30.05.2025
Kreatywne podejście do sportu: LEGO i Nike rozpoczynają globalną współpracę
12.05.2025
Kuchnia Vikinga x SFD – tak silnej współpracy jeszcze nie było
23.04.2025
InPost i Vinted z nową umową partnerską
21.03.2025
Rozpikselowana uczta! McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”
04.03.2025
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek
03.03.2025
UOKiK: Filip Chajzer, Doda i Małgorzata Rozenek-Majdan ukarani za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu