
27.11.2024
„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
27.11.2024
„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
04.02.2022
Wystartowała kampania „I feel fruits!” marki TEEKANNE
07.12.2021
Marka Cukier Królewski na rzecz samotnych seniorów
03.08.2020
Bartłomiej Gębala objął stanowisko new business managera w agencji Insignia
13.02.2020
Do agencji Insignia dołączają Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska
31.01.2020
Katarzyna Mazur została nową social media specialist w agencji Insignia
22.10.2019
Jak założyłem swoją agencję: Tomek Michalik (Insignia)
12.12.2018
Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”
06.04.2018
Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż
14.03.2018
INSIGNIA i Ceramika Paradyż już drugi rok z rzędu
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]