15.02.2024
„Influencer is not an idea” – pierwsza w Polsce konferencja online o strategii marketingowej i influencer marketingu
15.02.2024
„Influencer is not an idea” – pierwsza w Polsce konferencja online o strategii marketingowej i influencer marketingu
25.10.2023
Elon Musk przedstawił nadchodzące pakiety subskrypcji premium X
19.10.2023
Decathlon wprowadza abonamenty rowerowe dla najmłodszych
26.09.2023
Marketing Hackers – od marki osobistej do agencji butikowej
22.09.2023
Dr hab. Tomasz Olejniczak: Heritage marketing skupia się na podkreśleniu długotrwałego dziedzictwa i tradycji marki
04.08.2023
Zdjęcia jako element strategii biznesowej marki. Dlaczego są kluczowe w komunikacji?
05.07.2023
Czy polskie firmy posiadają strategię marketingową?
30.05.2023
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg marki Škoda
30.01.2023
Łukasz Worobiej z Artegence: W czasie kryzysu Twoja strategia jest najlepszą, jaką możesz mieć (podcast)
06.07.2022
Konieczność i zasadność stosowania video marketingu w Twojej firmie… od zaraz!
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero