Big data W poszukiwaniu cyfrowego czasu - 4 prognozy dla Big Data marketingu 18.11.2015 mobile big data analiza danych Internet of Things Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 11 11 minut czytania
SEM 3 pytania, które powinieneś zadać swojemu analitykowi 29.10.2015 SEM AdWords analiza danych statystyki Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 6 6 minut czytania
Big data We had a dream, Big (Data) dream 30.09.2015 analiza big data analiza danych Dane Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 6 6 minut czytania
Strategia Analiza danych o klientach w marketingu i sprzedaży (cz. 2) 28.09.2015 marketing Strategia klient analiza danych Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Social media Optymalizacja kampanii na Facebooku. Na które statystyki warto zwracać uwagę? 28.09.2015 Social media Facebook reklama grupa docelowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Strategia Analiza danych o klientach w marketingu i sprzedaży (cz. 1) 25.09.2015 marketing Strategia big data obsługa klienta Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Big data Haters gonna hate. Kto nienawidzi Big Data? 24.09.2015 big data bezpieczeństwo Internet pozyskiwanie danych Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 11 11 minut czytania
Pressroom Jaki powinien być dobry analityk? 14.05.2015 Pressroom analityka internetowa analiza danych Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom gemiusPrism – nowe narzędzie analityki webowej 18.12.2012 Pressroom konwersja Gemius analityka internetowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania