27.05.2025
Ruch z social mediów rośnie. Ale gdzie znika sprzedaż? [Dane z badania 23 000 konsumentów]
27.05.2025
Ruch z social mediów rośnie. Ale gdzie znika sprzedaż? [Dane z badania 23 000 konsumentów]
06.02.2025
Trendy w influencer marketingu na 2025 rok: nowa era autentyczności, odpowiedzialności i technologii
18.07.2024
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]
18.06.2024
Targetowany product sampling kluczem do budowania relacji z konsumentami [PORADNIK]
11.04.2024
Akos Takacs dołącza do agencji TERRITORY Influence
15.02.2024
Rola treści influencerów i UGC w decyzjach zakupowych konsumentów [BADANIE]
31.07.2023
Social Sampling – rewolucja w testowaniu produktów przez konsumentów
20.07.2023
Pamela Kesner objęła stanowisko marketing managera CEE w agencji TERRITORY Influence
15.11.2022
Webinar z Kantar x TERRITORY Influence już 24 listopada
14.10.2022
Kiedy warto wdrożyć kampanie typu ratings & reviews?
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni