11.04.2024
Akos Takacs dołącza do agencji TERRITORY Influence
11.04.2024
Akos Takacs dołącza do agencji TERRITORY Influence
15.02.2024
Rola treści influencerów i UGC w decyzjach zakupowych konsumentów [BADANIE]
31.07.2023
Social Sampling – rewolucja w testowaniu produktów przez konsumentów
20.07.2023
Pamela Kesner objęła stanowisko marketing managera CEE w agencji TERRITORY Influence
15.11.2022
Webinar z Kantar x TERRITORY Influence już 24 listopada
14.10.2022
Kiedy warto wdrożyć kampanie typu ratings & reviews?
14.10.2022
Czym się charakteryzują użytkownicy Pinteresta w Polsce [badanie]
12.08.2022
Kiedy konsument staje się ambasadorem marki
11.08.2022
Social commerce – rozwiązanie dla marek, mające na celu zwiększenie konwersji i sprzedaży online
22.07.2022
Handy Bag z kampanią influencer marketingową dla worków na śmieci
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców