21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
08.01.2024
Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
28.07.2023
DESA Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie
11.07.2023
The Sphere, czyli gigantyczna kula, która wywołała szum w Internecie
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
15.06.2023
DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej
24.05.2023
FREENOW na nośnikach digital AMS pokazuje w czasie rzeczywistym zmieniający się czas dojazdu taksówki
28.04.2023
AMS wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci digital OOH AMS
07.04.2023
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium już 26 kwietnia
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców