
01.10.2013
Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion (endorfina events): tu liczy się potrzeba odbiorcy
01.10.2013
Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion (endorfina events): tu liczy się potrzeba odbiorcy
19.02.2013
Rośnie potencjał rozszerzonej rzeczywistości
02.10.2012
Smartphony rewolucjonizują reklamę zewnętrzną
21.06.2012
Piotr Nogal (Vacaloca): Internet to nie outdoor, nie należy go obwieszać banerami
12.06.2012
Yellow Hat rozszerza rzeczywistość
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]