
20.11.2024
McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
20.11.2024
McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
16.07.2024
„Rynek HoReCa w Polsce 2024”: jak pokolenie Z zmienia sektor hotelarski oraz gastronomiczny [RAPORT]
14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
15.03.2023
Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?
22.07.2021
Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco
27.04.2020
Środy na zamówienie – rusza akcja wspierająca polską gastronomię
08.04.2020
Kompania Piwowarska wspiera sektor HoReCa podczas pandemii – odbierze od lokali niesprzedane piwo
20.02.2020
Jak założyłam swoją agencję: Angelika Borysiak (brand2eat)
18.12.2019
Marketing w branży gastronomicznej na przełomie 2019/2020
05.07.2019
Joanna Świerkosz (Accor): Atmosfera, jaką udało nam się stworzyć w ramach ibis MUSIC, dowodzi, że muzyka naprawdę łączy ludzi
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu