
20.11.2024
McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
20.11.2024
McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę
16.07.2024
„Rynek HoReCa w Polsce 2024”: jak pokolenie Z zmienia sektor hotelarski oraz gastronomiczny [RAPORT]
14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
15.03.2023
Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?
22.07.2021
Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco
27.04.2020
Środy na zamówienie – rusza akcja wspierająca polską gastronomię
08.04.2020
Kompania Piwowarska wspiera sektor HoReCa podczas pandemii – odbierze od lokali niesprzedane piwo
20.02.2020
Jak założyłam swoją agencję: Angelika Borysiak (brand2eat)
18.12.2019
Marketing w branży gastronomicznej na przełomie 2019/2020
05.07.2019
Joanna Świerkosz (Accor): Atmosfera, jaką udało nam się stworzyć w ramach ibis MUSIC, dowodzi, że muzyka naprawdę łączy ludzi
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej