13.03.2024
Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
13.03.2024
Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
06.03.2024
Polacy i Polki są gotowi na opakowania uzupełniające [badanie]
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
17.01.2024
„Kwantowy” krem to oszustwo? Marka Guerlain w kryzysie
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
25.10.2023
Platforma sprzedażowa Ekocuda.com: naturalne produkty na wyciągnięcie ręki!
17.10.2023
Douglas partnerem „Top Model” – rusza kampania z udziałem uczestników
18.09.2023
Nowości marki OnlyBio stworzone przez społeczność internetową już w Rossmanie
30.08.2023
Daria Zawiałow została pierwszą polską ambasadorką światowej marki kosmetycznej YSL Beauty
28.08.2023
Rewolucja w Pielęgnacji Włosów. Przedstawiam Wam innowacyjne kosmetyki OnlyBio stworzone przy moim udziale!
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland