01.08.2024
„Byli tacy, jak Ty”: kampania społeczna Fundacji Nie zapomnij o nas z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego
01.08.2024
„Byli tacy, jak Ty”: kampania społeczna Fundacji Nie zapomnij o nas z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego
26.07.2024
Łukasz Cegliński (Sport.pl): Dla nas igrzyska to nie tylko sport [WYWIAD]
09.12.2022
Barbara Kurdej-Szatan promuje subskrypcję Wyborcza.pl
27.06.2022
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl z wiadomościami z Polski równej i tęczowej
29.03.2022
Wyborcza.pl i Wyborcza.biz w Metaverse – pierwszy w Polsce wywiad zrealizowany w wirtualnej rzeczywistości
21.06.2021
„Bez LGBT+ nie ma Polski”. Kampania Agory pokazuje, że polska kultura bez społeczności nieheteronormatywnej nie byłaby pełna
04.09.2020
„Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” oraz Radio TOK FM patronują kampanii „Złota Wstążka” na rzecz dzieci dotkniętych chorobą nowotworową
11.08.2020
„Gazeta Wyborcza” wspiera ruch LGBT+
17.10.2016
Nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl przy współpracy z Artegence
19.12.2013
Interaktywny reportaż na Interaktywna.Wyborcza.pl
wczoraj
W STS Club liczy się bardziej. Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
wczoraj
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
wczoraj
Fundacja K.I.D.S. przedstawia platformę online, która pomaga rodzicom przygotować się do wizyty w szpitalu
wczoraj
VIII edycja akcji #WszyscyDoWioseł – Bądź dobry na co dzień i w sieci
2 dni temu
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]