05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
17.10.2023
Douglas partnerem „Top Model” – rusza kampania z udziałem uczestników
14.10.2022
30 tys. na rehabilitację Kuby. Podsumowanie meczu charytatywnego Artyści kontra TVN24
06.10.2022
Canon głównym partnerem nowego programu TVN 7 poświęconego fotografii – „Perfect Picture”
04.10.2022
„Jestem sobą” – wspólny projekt charytatywny TVN i Tatuum
04.10.2022
TVN wprowadza personalizowane reklamy telewizyjne
04.10.2022
Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN
22.09.2022
Fundacja TVN zebrała blisko 5 mln zł na budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży
13.09.2022
Rekordowa oglądalność US Open z Igą Świątek
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean